Ak sa spojí biznis a dobročinnosť, môžu z toho byť skvelé veci. Jedna taká sa podarila aj nám a výsledok ste mohli zaregistrovať v kampani k darovaniu 2 %. Vizuál tohtoročnej kampane nám pripravila agentúra Elite Monday Lovers. Jej šéf Marian Hlinka a jeho skvelý tím vyhrnuli rukávy a pozreli sa na našu prácu kreatívnym okom. A veľké sústo na nich čaká v príprave ďalšej kampane – radi by sme v tomto roku spustili program individuálneho darcovstva.
Marian Hlinka sa netají tým, že v agentúre sa na našich psov tešili. Čo ho inšpirovalo k spolupráci s Psi na život? „Reklamný svet je veľmi náročný biznis. Vo večnom hone za najkrajším, najlepším a najbombastickejším, my ľudia v reklame, často hľadáme zadosťučinenie, pokoru a hodnoty,“ hovorí M. Hlinka. „Nechcem povedať, že klasické práce nemáme radi a v nich toto nikdy nenachádzame. Sme za ne vďační a na druhej strane nás aj živia. Niekedy však cítime, že chceme dať aj viac, ako komerčný výstup. Preto sa radi spájame s projektami, za ktorými cítime dobro, srdce a ľudí so zápalom pre správnu vec. A to je aj prípad OZ Psi na život.“
Zadajte váš email a s potešením vám budeme posielať novinky o nás – PsinaNEWS.